Tiden rusar…

20 Jan


Ja jädrar vad tiden går, redan torsdag igen. Antar att det är positivt att det känns som tiden går fort, det brukar den ju inte direkt göra när man har tråkigt…fast det är däremot tråkigt att Alice åker till mamman i morgon. Denna underbara lilla människa!

Idag har jag och Alice vart i Knalleland efter att jag hämtade henne på dagis, och hon har blivit en stor tjej minsann. Idag köpte nämligen Alice sin första dagbok, med hästar på och med lås såklart. Lite nya pennor handlade hon också och när vi kom hem skulle det skrivas om dagens bravader med stor hemlighet, pappa fick minsann inte vara i närheten. Hon fick lite problem när hemligheterna skulle låsas in så jag fick rycka in och hjälpa till med låset men närmare hemligheterna än så kommer jag inte. Söööt!

Annars inget särskilt att rapportera tror jag, har våndats fram och tillbaka framför massa fotosidor på kvällarna när Alice somnat. Köpa nytt objektiv eller inte köpa,  hitills har snålheten bromsat mig men det är lockande att trycka på köp-knappen. Vi får se hur det blir. Har lekt lite i photoshop också, inget avancerat men lite kul tycker jag allt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

För övrigt vill jag uppmärksamma bästa Anders Kihl, följ länkenBorås knep förstaplatsen

Nu är det dags att se om handbollspojkarna piggnat till igen efter fiaskot mot Argentina, vore bra pinsamt annars va?

Sköt om er!

/H

Ett svar to “Tiden rusar…”

  1. kihlanders 20 januari 2011 den 20:26 #

    Gulle, thanx för trackback.

Lämna en kommentar